Na konferenciji za medije u županiji predstavljen je program druge Konferencije TNT Split 2019. – Turizam i tehnologije u organizaciji Splitsko-dalmatinske županije.
“Ponosan sam na rad svojih suradnika u području razvoja IT sektora u kojemu Splitsko-dalmatinska županija želi biti broj jedan u Hrvatskoj. Zahvaljujem svima njima kao i djelatnicima iz odjela za turizam i pomorstvo. Županija i na ovaj način potiče razvoj drugih gospodarskih grana osim turizma, kako bismo postali privlačna destinacija modernim internetskim nomadima”, rekao je u izjavi novinarima župan Boban.
Voditelj projekta ICT SDŽ, Damir Brčić naglasio je kako ovom konferencijom Županija želi poručiti lokalnim tvrtkama da dođu i upoznaju se s potrebama modernih turista te razvijaju rješenja za turiste, što će svakako generirati nova radna mjesta, kako u turizmu tako i u IT sektoru.
Pročelnik UO za pomorstvo i turizam Stipe Čogelja rekao je da su dva “sveta cilja u razvoju Županije spajanje turizma i suvremenih internetskih tehnologija, dakle razvoj IT sektora kao industrije 21. stoljeća, te rasterećenje obale i priobalnih područja privlačenjem turista u ruralna područja, razvijajući turizam doživljaja u Zagori i rubnim područjima Županije.”
“Zato ćemo na ovoj Konferenciji upravo mi iz Županije voditi panel o tzv. storry tellingu kako bismo našim poduzetnicima u turizmu primaknuli mogućnosti kojima će privlačiti turiste izvan dosadašnjih, redovnih destinacija”, rekao je Čogelja.
TNT Split 2109. okupit će vodeće stručnjake iz svijeta turizma i IT tehnologija koji će predstaviti trendove i rezultate istraživanja te najnovije tehnologije u turizmu, uključujući i trendove digitalnog marketinga u funkciji turizma budućnosti.
Konferencija je namijenjena predstavnicima IT tvrtki, hotelijera, turističkih agencija, online travel agencija, start-up tvrtki, financijskih institucija, kao i marketinškim stručnjacima i privatnim iznajmljivačima. Na konferenciji će biti govora i o razvoju cyber-turizma, novim tehnologijama u službi storry tellinga, umjetnoj inteligenciji, destinacijskom marketingu, komunikacijskim strategijama u turizmu itd.
(Splitsko-dalmatinska županija)
foto: youtube (screenshot)