Lifestyle

AEM i UNICEF za Hrvatsku organiziraju 4. Dane medijske pismenosti

Neke od tema bit će i dezinformacije i lažne vijesti, utjecaj influencera, kritičko sagledavanje medijskih sadržaja, razumijevanje funkcioniranja medija...

Autor: Ivona Amidžić - 20.04.2021

Agencija za elektroničke medije (AEM) i UNICEF za Hrvatsku od 19. do 25. travnja organiziraju 4. Dane medijske pismenosti s naglaskom na utjecaj medija na mentalno zdravlje djece i mladih što će i biti i tema filmskog natječaja u suradnji s Hrvatskim filmskim savezom.

“Uz mentalno zdravlje, i dalje će posebna pažnja biti posvećena aktualnom problemu dezinformacija i lažnih vijesti, utjecaju influencera te općenito razvoju vještina kritičkog sagledavanja medijskih sadržaja, kao i boljeg razumijevanja kako različiti mediji funkcioniraju”, navode u AEM-u.

Dodaju kako su tim temama posvećeni novi obrazovni materijali koji će se uskoro moći preuzeti na portalu medijskapismenost.hr, gdje su dostupni i materijali za odgojitelje, nastavnike i roditelje objavljeni proteklih godina.

Projekt se i ove godine odvija pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja, a u njemu sudjeluju i brojni partneri s različitim aktivnostima koje će se održavati i u tjednima nakon službenih Dana medijske pismenosti.

Ciljevi projekti i dalje ostaju isti – osvještavanje javnosti o važnosti medijske pismenosti, osnaživanje građana vještinama medijske pismenosti, stvaranje platforme za suradnju brojnih društvenih dionika i razvoj održivih projekata medijske pismenosti, te podrška odgajateljima i nastavnicima razvojem edukacijskih materijala za medijsko obrazovanje, ističu u Agenciji za elektroničke medije.

S obzirom na pandemiju i epidemiološku situaciju i predstojeći će se Dani medijske pismenosti dobrim dijelom održati u digitalnom obliku na internetu, a u AEM-u pozivaju sve odgojno-obrazovne ustanove, knjižnice, kina, medije, udruge i druge institucije da organiziraju predavanja, radionice, okrugle stolove, filmske projekcije i druge aktivnosti uz poštivanje epidemioloških mjera, ili putem interneta.

(Hina)

foto: unsplash

Tagovi: aem, djeca i mladi, fake news, influenceri, lažne vijesti, mediji, medijska pismenost, medijski sadržaj, UNICEF,