Gospodarstvo

Dogovoreni parametri marketinške kampanje prema dubrovačkim avioprijevoznicima

Svi napori uključenih usmjereni su na sredinu lipnja budući da će se prema najavama 15. lipnja otvoriti granice Europske unije

Autor: Ivona Amidžić - 23.05.2020

U gradskoj upravi u petak je održan novi sastanak na temu pokretanja međunarodnih avio letova za Dubrovnik u sezoni 2020.

Na sastanku su pobliže razrađeni i dogovoreni parametri marketinške kampanje koja se pokreće prema avionskim prijevoznicima, a koju će zajednički provoditi Grad Dubrovnik, Turistička zajednica Grada Dubrovnika i Zračna luka Dubrovnik, sve kako bi se prijevoznici u zračnom prometu potaknuli na uvođenje letova prema Dubrovniku koji se, uz sve svoje privlačne faktore, nameće i kao epidemiološki sigurna turistička destinacija.

Svi napori uključenih usmjereni su na sredinu lipnja budući da će se prema najavama 15. lipnja otvoriti granice Europske unije, a čime se stvaraju pretpostavke za ponovnu uspostavu redovitog međunarodnog zračnog prometa.

Kriteriji sufinanciranja marketinških kampanja avio kompanija bit će predstavljeni na sjednici Turističkog vijeća Turističke zajednice grada Dubrovnika koja bi se trebala održati idućeg tjedna.

foto: Grad Dubrovnik

Tagovi: avioprijevoznici, dubrovnik, marketinška kampanja, sastanak,