Lifestyle

Kako zamišljate ljeto u čaši?

Novi okusi, urbana atmosfera i jedan tajni sastojak za osvježavajuće ljeto i chill vibe

Autor: Ante Jurić - 29.06.2025

U samom srcu Zagreba, na mjestu gdje puls grada nikada ne miruje, jučer je održan event koji je označio početak jednog novog lifestyle i okusnog poglavlja na domaćoj sceni. Na užarenom asfaltu i pod otvorenim nebom, sve se vrtjelo oko signature koktela sa osvježavajućim notama citrusa, mente, manga, marakuje i breske, uz poseban twist neotkrivenog sastojka koji su gosti otkrivali gutljaj po gutljaj. #WorthEverySip.

Poznati koktel majstor Denis Vlahovec, inspiriran energijom grada i sofisticiranošću okusa te uz pomno odabrane talijanske zalogaje restorana Al Dente, kreirao je inovativne recepte. Njegovi signature kokteli, osmišljeni su kako bi utjelovili snagu brenda i ispričali  priču o čistoći sastojaka poput alpske izvorske vode, bez šećera i aditiva, pažljivo biranih sorti raži i odvažnosti – vrijednostima koje stoje iza brenda čiji industrijski dizajn ne prolazi nezapaženo.

Ono što ga izdvaja? Estetika, jednostavnost i karakter. Snažno pozicioniran na globalnoj sceni, s afinitetom prema F1 adrenalinu, snježnim padinama i urbanim ritualima, ovaj brend mijenja pravila igre – ne nameće se, već ostavlja dojam.

Atmosfera eventa bila je spoj urbanog ritma, glazbe, razgovora i umrežavanja – uz pomno odabrano društvo partnera, retailera i opinion makera poput estetskog liječnika dr. Nikole Milojevića, estetskog kirurga dr. Mladena Dudukovića, vlasnika Pepermint agencije Tome Ricova i Borisa Kovačeka, bivše košarkaške zvijezde, a danas poduzetnika Damjana Rudeža, poznate vizažistice Sanje Agić, kao i menadžmenta Stanić grupe – Jerka Tvrdića, člana uprave Stanić Grupe, Nine Stanić, CMO Stanić Grupe te predsjednika uprave Stanić Beverages, Ivana Čevre koji su među prvima imali priliku kušati novo trendovsko piće koje bi moglo ubrzo postati favorit sezone.

Pod okriljem Stanić Beverages, na hrvatsko tržište dolazi iznimno pakiranje urbanog i chic industrijskog karaktera koje redefinira poznate okvire i donosi novo iskustvo za one koji znaju što žele – i kako to žele.

Više o brendu:

NEFT je premium brend koji mijenja percepciju onoga što jedna vodka može i treba biti. Dolazi iz Austrije, a stvorena je sa jednostavnom idejom – napraviti proizvod vrhunske čistoće i kvalitete sa prepoznatljivim dizajnom.

Destilirana 4x, izrađena isključivo od alpske izvorske vode i pažljivo biranih sorti raži iz europskih žitnica, NEFT donosi glatki, ali i kompleksni profil okusa – čist, ali ne sterilan te izrazito pitki. To je piće koje nosi snagu karaktera, ali u elegantnom, profinjenom obliku.

Posebnost brenda je i njegov prepoznatljiv metalni ”barrel” oblik boce – inspiriran naftnim bačvama što i samo ime sugerira (”NEFT” na ruskom znači nafta). Ambalaža nije samo vizualno upečatljiva , već i praktična – štiti od svjetlosti, održava temperaturu i poziva na lifestyle druženja.

NEFT ne prati trendove, on ih postavlja. Bez kompromisa u kvaliteti, ali s otvorenim pogledom na novu publiku: onu koja cijeni čistoću, dizajn i iskustvo.

Danas je NEFT prisutan u više od 20 zemalja, uključujući tržišta SADa, Njemačke, Švicarske, a od sada i u Hrvatskoj – pod okriljem Stanić Beverages (Ribola, Vrutak, Metro, Tommy).

@neftvodka #NEFTvodka

Tagovi: austrija, NEFT, neftvodka, Stanić Beverages,