Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Prostor na prvom katu City Center one Split kupcima iz Dalmacije omogućava da uživo vide i dodirnu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske, ali i da kupe knjigu “Atmosfere” koju je izdao Saša Šekoranja povodom 30 godina svojeg umjetničkog puta.
Pop-up trgovina u ponudi ima najpopularnije božićne kolekcije umjetnika Saše Šekoranje – “Veselite se jako!”, koja crpi inspiraciju iz Šekoranjinog sjećanja na djetinjstvo: crvena boja, crvendaći, mašne i bobice božikovine, te „Puna vreća sreće“, inspiriranu narom kao simbolom sreće i blagostanja.
Knjiga “Atmosfere” Saše Šekoranje opsežna je monografija od 500 stranica koja slavi 30 godina njegova umjetničkog puta. U njoj se na jedinstven način isprepliću cvijeće, vrtovi, slike, crteži, interijeri i razmišljanja te sve ono što čini prepoznatljivu atmosferu Šekoranjina autorskog potpisa.
U ponudi je i Merlina stalna kolekcija Heritage, nadahnuta bogatom tradicijom hrvatskih vezova i čipke. „Merla i Dalmacija od samog početka imaju posebnu vezu, jer nam je inspiracija za ime brenda potekla od dalmatinskog naziva za čipku. Dalmacija nam je inspiracija i u našim kolekcijama, a to se najbolje vidi u modernim interpretacijama paške čipke i konavoskog veza u našim Heritage stolnjacima. Merla je od prvog dana imala puno vjernih kupaca iz Dalmacije – od obitelji koje su željele najbolje za svoj dom, do vlasnika apartmana, restorana i hotela koji jasno prepoznaju kvalitetu. Upravo je to ključni razlog zašto smo izabrali Split“, pojašnjava Mario Popić, izvršni direktor Tvornice tekstila Trgovišće.

Merla je maloprodajni brend Tvornice tekstila Trgovišće (nekadašnji TKZ) koja ima više od 100 godina iskustva u proizvodnji posteljina i stolnjaka za najbolje svjetske restorane i hotele poput bečkog Sachera, londonskog The Ritz hotela ili restorana Gordona Ramseyja. To je iskustvo utkano u Merlu, brend najkvalitetnijih posteljina i stolnjaka koji je pokrenut 2021. godine.
„Znamo da se vrhunska tkanina najbolje upozna dodirom. Tek kada osjetite gustoću i onaj poseban sjaj damasta, postaje jasno zašto Merla osvaja doslovno na prvi dodir. Zato nam je iznimno drago što smo sada ovdje i što možemo Splićanima i svima koji dolaze u grad omogućiti da uživo iskuse ono što nas čini posebnima. Veselimo se svemu što ćemo zajedno stvoriti – od novih suradnji s hrvatskim dizajnerima do malih rituala ljepote i udobnosti u svakom domu“, naglašava Popić.
Ono što Merlu i dalje izdvaja od konkurencije jest činjenica da se svi proizvodi u potpunosti tkaju, dizajniraju i šivaju u Hrvatskoj, a svi materijali posjeduju Oeko-Tex Standard 100 certifikat što znači da ne sadrže štetne boje i kemikalije. Merla je poznata po iznimnoj dugotrajnosti svojih tkanina, koje ostaju nepromijenjene i nakon nekoliko stotina pranja.
Radno vrijeme Merla pop-up trgovine identično je radnom vremenu City Centera one Split: svakoga dana od 9 do 21 sat. Merla proizvodi dostupni su i u zagrebačkoj trgovini u Teslinoj ulici te na www.merla.hr.
Premium tekstil koji je osvojio svijet
Merla je maloprodajni brend Tvornice tekstila Trgovišće koja već više od 100 godina proizvodi premium posteljinu i stolno rublje za neke od najboljih hrvatskih i svjetskih hotela, resorta i restorana. Klijenti ih cijene zbog kvalitete posteljine i stolnog rublja, lakog održavanja i činjenice da je sav tekstil na izgled i dodir isti i nakon više godina profesionalnog korištenja. U samo nekoliko godina postojanja kao maloprodajni brend, Merla je svojom damastnom posteljinom i stolnjacima vrhunske kvalitete unijela dašak luksuza najboljih hotela i restorana u brojne hrvatske domove.