Na ovogodišnjem međunarodnom sajmu GAST u Splitu tijekom četverodnevnog trajanja bilo je više od 18 tisuća posjetitelja, a svoje je proizvode i usluge za nadolazeću turističku sezonu predstavilo 727 izlagača, suizlagača i brendova iz osam zemalja, priopćili su u nedjelu organizatori tog tradicionalnog sajma koji se održava 24. godinu u nizu.
Sudeći po interesu javnosti i struke za stručni sajamski program i brojna događanja u okviru sajma GAST 2019. te zadovoljstvu naših izlagača i posjetitelja, sve je spremno za nadolazeću turističku sezonu, navodi se u priopćenju tvrtke-organizatora “Sajam Split”.
GAST, koji je u Spaladium areni održan od 27. veljače do 2. ožujka, objedinjava sajmove prehrane, pića, hotelske i ugostiteljske opreme, vina, namještaja, turizma te sladoleda i slastica. Sudjelovali su izlagači iz Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Austrije, Njemačke, Italije i Tajlanda.
Istaknuto je da je ovogodišnji GAST imao i poseban vinski štih, da je ponuda bijelih i crnih vina te žestokih alkoholnih pića bila iznimno bogata i kvalitetna zahvaljujući velikom broju izlagača iz zemalja regije. U okviru edukativnog programa, održano je čak sedam različitih vinskih radionica s ciljem popularizacije autohtonih, hrvatskih vinskih sorti.
GAST 2019 potvrdio je status vodećeg regionalnog sajma koji okuplja sve najbolje od gastronomije, vinarstva i turizma, kao i tvrtke iz područja ugostiteljstva i opremanja prostora u funkciji turizma, zaključuje se u priopćenju.