Gospodarstvo

Splitsko-dalmatinska županija za promociju i turističke manifestacije izdvaja 400 tisuća kuna

Kod odabira projekta prioritetno će se voditi računa o vrsti, veličini, značaju za zajednicu, županiju ili Hrvatsku, tradiciji, broju turista, rokovima...

Autor: Ivona Amidžić - 15.02.2019

Splitsko-dalmatinska županija u ovoj je godini za projekte i manifestacije iz područja razvoja i promoviranja turizma osigurala 400 tisuća kuna te je u petak objavila javni natječaj za dodjelu bespovratnih sredstava za te projekte – kako piše Nacionalni Portal, a prenoseći Hina-u.

Poticanje razvoja Dalmatinske zagore, obogaćivanje pred i post sezone i stvaranje novih proizvoda, međunarodno promoviranje turističke ponude županije, neki su od prioritetnih aktivnosti tog natječaja na koji pravo prijave imaju udruge građana i lokalne turističke zajednice.

Za financiranje projekata ukupno je raspoloživo 400 tisuća kuna, najmanji traženi iznos za financiranje projekta je dvije tisuće, a a najveći 30 tisuća kuna. Natječaj je otvoren zaključno sa 18. ožujka.

Kod odabira projekta prioritetno će se voditi računa o vrsti, veličini i značaju koji manifestacija ima za lokalnu zajednicu, županiju ili Hrvatsku, njenoj tradiciji, broju turista koje će privući, rokovima u kojima će se održavati.

O odabiru prijavljenih programa/projekata odlučit će župan na prijedlog Povjerenstva za ocjenu prijava. Popis odabranih projekata objavit će se na web stranici Splitsko-dalmatinske županije.

(Hina)

foto: youtube (screenshot)

Tagovi: projekti, promocija, reklama, splitsko-dalmatinska županija, turizam,