Site icon Glas Dalmacije

Telefonska linija za podršku mladima u uvjetima pandemije

stres

Središnji državni ured za demografiju i mlade i Hrvatska psihološka komora su pokrenuli telefonske linije za psihološko savjetovanje mladih i podršku u uvjetima pandemije.

“Mladima želimo poručiti kako ih razumijemo te se nadamo da će im ovaj vid podrške biti jedan od načina za lakše prebrođivanje trenutne situacije”, poručila je u priopćenju državna tajnica Središnjeg državnog ureda za demografiju i mlade Željka Josić.

Telefonske linije pokrenute su u svih 20 županijama i u Gradu Zagrebu u sklopu projekta “Brini o sebi – budi dobro – proživi Covid”. Brojevi telefonskih linija dostupni su na internetskim stranicama državnog ureda, a mladi se za savjet i podršku mogu obratiti telefonskim pozivom, ali i SMS porukom te porukama preko mobilnih aplikacija.

Mladi su usamljeni i frustrirani ograničenjem socijalnih kontakata

Mladi se, napominju iz ureda, tijekom pandemije susreću s frustracijom zbog ograničavanja socijalnih kontakta i izlazaka, osjećajem usamljenosti, zabrinutosti oko završetka školske godine i mature, prevelikim stupnjem kritike odraslih u odnosu na odgovornost mladih, ali i strahom od zaraze za članove svojih obitelji.

Ti problemi uočeni su u razgovorima i kontaktima s predstavnicima mladih srednjoškolske dobi koji su pokrenuti kako bi se saznalo kako je mladima i što im je potrebno za savladavanje trenutne situacije.

“Mladi iz srednjih škola iz raznih dijelova Hrvatske istaknuli su i kako imaju potrebu za razgovorima o mentalnom zdravlju sa stručnom službom škola na satovima razrednika, ali i da im većini nije ugodno tražiti izravnu pomoć za svoja psihička stanja. Većina ih je navela kako bi se anonimno javili i potražili psihološku pomoć stručnjaka jer među prijateljima osjete kako se mladi teško nose u okolnostima izazvanim koronavirusom”, navodi se u priopćenju.

(Hina)

foto: unsplash

Exit mobile version