Lifestyle

Udruga Pobjede: Pridružite se brojnim međunarodnim tvrtkama u kampanji cage-free uzgoja

Ab ovo kampanja Udruge Pobjede prva je korporativna kampanja u Hrvatskoj čiji je cilj da se hrvatske tvrtke priključe svjetskom cage-free trendu

Autor: Ivona Amidžić - 27.05.2020

Posljednjih godina, vodeće svjetske tvrtke javno su obznanile svoje društveno odgovorne politike kao odgovor na zahtjeve potrošača vezanih za zaštitu životinja u industriji hrane. Te su politike usko povezane sa tri stupa održivoga razvoja – društvenim, ekonomskim i okolišnim.

Industrijska poljoprivreda koja je vezana uz intenzivni farmski uzgoj životinja ima dokazano velik utjecaj na klimatske promjene, izravno ugrožava resurse vode, hrane i tla, neophodne za život ljudi, a mega-kompanije prijetnja su opstanku malih poljoprivrednika koji proizvode hranu za potrebe ljudi.

Ogromni farmski kompleksi su mjesta nastanka patogena s potencijalom razvoja opasnih infekcija

Osim navedenoga, ogromni farmski kompleksi, zbog neadekvatnih uvjeta držanja životinja, mjesta su nastanka i širenja brojnih patogena s potencijalom razvoja infekcija opasnih i po ljude.

Ab ovo kampanja Udruge Pobjede prva je korporativna kampanja za životinje u Hrvatskoj čiji je cilj da se i hrvatske tvrtke priključe svjetskom cage-free trendu kao dijelu društveno odgovornog poslovanja.

“Pozivamo tvrtke diljem Lijepe naše na postupno izbacivanje iz svog lanca nabave jaja iz kavezog uzgoja putem cage-free izjave. Time će javno svjedočiti svoju orijentiranost ka održivoj budućnosti i razvoju koji uključuje dobrobit čitave planete Zemlje. Na web stranici Ab ovo kampanje to im omogućavamo ispunjavanjem ONLINE obrasca”, kaže Zrinka Košta, izvršna rukovoditeljica Ab ovo kampanje.

Kampanji su se pridružile brojne međunarodno poznate tvrtke

“Ab ovo kampanju provodimo kao članice globalne koalicije Open Wing Alliance . Zajedničkim djelovanjem organizacija članica osigurali smo više od 70 cage-free izjava o društveno odgovornom poslovanju od svjetskih tvrtki kao što su Nestle, Danone, Unilever, McDonalds, Burger King, Subway, Tesco, Metro, Spar, Lidl, Aldi, Milka, Barilla, Mars, Marriott International, Hilton, Best Western te preko 400 izjava od nacionalnih tvrtki iz zemalja članica koalicije”, dodaje Košta.

Košta pojašnjava da je ljudima u ovom trenutku potreban zaokret prema uključivom pogledu na svijet koji je iskonski povezan s prirodnim zakonima i zdrav, uravnotežen odnos sa prirodom, Zemljom i svim životom na njoj. Potvrda ovoj tvrdnji 3P je načelo društveno odgovornog poslovanja – people, planet, profit, koje ističe nužnost održivog odnosa prema Planeti i njezinim resursima.

“Društvenu odgovornost vidimo kao jedno od najsnažnijih oruđa u izgradnji brendova današnjice, a ono je u ekonomiji 21. stoljeća zasigurno najvrjednija imovina tvrtke”, zaključuje Košta.

Tagovi: ab ovo kampanja, cage-free, jaja, udruga pobjede, uzgoj životinja,