Lifestyle

“MOJ VIK Split” – Nova usluga za korisnike: online plaćanje računa i kontrola potrošnje vode

"To je smjer modernog grada čije će usluge biti digitalizirane i omogućit će građanima bolju, efikasniju i jednostavniju uslugu"

Autor: Ivona Amidžić - 05.08.2021

Vodovod i kanalizacija Split (VIK) pokrenuo je portal “MOJ VIK Split” za sve svoje korisnike usluga. Web portal i android aplikacija dio su mobilne i web platforme Split Smart City Grada Splita izrađeni u sklopu procesa informatizacije i digitalizacije VIK-a kojom su unaprijeđeni odnosi s potrošačima, ostvarene značajne uštede u poslovanju i ubrzani brojni radni procesi.

Gradonačelnik Ivica Puljak pozdravio je formiranje web platforme “MOJ VIK Split” kazavši kako je to smjer u kojem cijeli grad, gradska uprava i sve gradske tvrtke trebaju ići: – To je smjer modernog grada čije će usluge biti digitalizirane i omogućit će građanima bolju, efikasniju i jednostavniju uslugu. Posebna važnost ovog projekta je što je on dio gradskog projekta Split Smart City, sveobuhvatnog projekta u kojem će sve gradske usluge malo po malo biti transformirane u digitalne usluge i biti dostupne preko jednostavnog web i mobilnog sučelja. Nadam se da ćemo na kraju postati i najbolji grad po digitalnim uslugama svojim građanima. Tvrtka Vodovod i kanalizacija je pionir ovog procesa, ja im čestitam na rezultatu i pozivam sve ostale tvrtke u gradu Splitu da slijede taj primjer, a to ćemo činiti i mi kao gradska uprava – naglasio je Puljak.

Direktor Vodovoda i kanalizacije Split Tomislav Šuta ocijenio je da je web korisnički portal “MOJ VIK Split” od iznimne važnosti za korisnike usluga VIK-a u četiri grada i deset općina sa skoro 300 tisuća stanovnika: – Ono na čemu smo u proteklom razdoblju uz veliki napor kao naglasak stavili su naši strateški ciljevi. Unutar Strategije VIK-a do 2030. godine je i odnos s potrošačima, odnosno zadovoljstvo potrošača te modernizacija poslovnih procesa, odnosno digitalizacija. Što se tiče same digitalizacije, VIK je išao u dva smjera: unutar tvrtke ubrzali smo niz radnih procesa, postigli smo određene uštede i potaknuli zadovoljstvo potrošača.

Aktivacijom korisničkog računa “MOJ VIK Split” potrošači Vodovoda i kanalizacije Split u svega nekoliko klikova imaju mogućnost potpunog uvida i kontrole računa VIK-a u svojim kućanstvima i tvrtkama, pregled plaćenih računa, kao i pregled potrošnje vode i visine računa kroz mjesečne grafikone u odabranom vremenskom razdoblju. Također, moći će putem internet bankarstva plaćati svoje mjesečne račune za vodoopskrbu i odvodnju online skeniranjem bar koda ili popunjavanjem uplatnice. Sve račune korisnici mogu preuzeti u PDF formatu za arhiviranje, a oni će i u aplikaciji biti vidljivi retroaktivno.

Web i mobilna aplikacija svojim registriranim korisnicima također nudi poveznicu za aktivaciju usluge primanja mjesečnih računa VIK-a na mail, prijavu nepravilnosti iz obuhvata vodno-komunalnog redarstva, kao i poveznicu na najčešće postavljena pitanja potrošača.

Aplikacija “MOJ VIK Split” dostupna je na poveznici https://moj.vik-split.hr/login.

foto: Grad Split

Tagovi: aplikacija, kanalizacija, moj vik split, usluga, vodovod,